I en verden af fornyende smagsoplevelser og en stadig voksende interesse for kvalitetskaffe, er det blevet mere end bare en kop kaffe – det er blevet en rejse gennem tid og smag.
Butikschef i MENY Solrød, Dorthe Jensen, ny Kaffeambassadør, deler gerne ud af hendes indsigt i den stigende interesse for kaffe i butikken; “Vi mærker klart en stigende interesse for en bedre kaffe blandt vores kunder,” fortæller hun med begejstring, “og det er fantastisk, når kunderne spørger efter vejledning i vores kaffeafdeling.”
Det er da langt sjovere at sælge en god pose kaffe frem for en gang billig tilbudskaffe, og så opleve at kunden kommer retur og roser dig for din vejledning udtaler Dorthe. Kaffe er ikke længere blot en vare på hylden; det er en oplevelse, der kan berige din hverdag, den berigelse starter med viden. Derfor har MENY Solrød sat sig for at styrke deres medarbejderes kompetencer med faglig viden.
Der er ingen tvivl om, at kaffeoplevelsen er blevet forvandlet til meget mere end blot en drik. Dorthe fortæller, at butikken har planer om at endnu flere medarbejdere skal på dette kaffe kursus.
Kilde: MENY Solrød