Én stor familie

0

“Vi er som et fodboldhold – alle kan ikke være angribere”, fortæller værkfører Eldin Omerspahic hos Preben Mortensen Biler.

Bilforhandleren på Darupvang har specialiseret sig i Honda og Hyundai, og et sammentømret team af autoteknikere og diagnoseteknikere arbejder tæt sammen for at opretholde den høje kundetilfredshed, der for Hyundais vedkommende er nummer 1 i landet for både salg og værksted.

Tillid er alt

“Ud fra tilbagemeldingerne indfører vi små nye tiltag hele tiden. Senest fik vi indført morgenmad til de kunder, der kommer på den tid af døgnet”, fortsætter værkføreren, der sammen med sine over 20 kolleger på holdet hos Preben Mortensen Biler er bevidst om den løbende kommunikation med kunder, der har deres bil til reparation.

“Jeg melder altid tilbage om, hvor vi er i processen. Denne branche er så udsat, og den lever af tillid. Har du ikke kundernes tillid, så kommer de ikke igen. Men det er netop det, vi arbejder sammen om. Vi er én stor familie”, konstaterer Eldin Omerspahic.

Deltag i debatten
Del.