Kvickly klar med festival-menuen

0

Det er en del af forretningens DNA at støtte op om lokalesamfundet, forklarer varehusdirektør Benjamin Knudsen.

Det er en del af vores DNA, at vi gerne vil støtte op lokalt. Det gør vi, når der er stormflod, eller når det handler om at understøtte foreninger, og derfor giver det også god mening at bakke op om Jyllinge Festival”. 

Sådan lyder ræsonnementet bag Kvickly Jyllinges beslutning om at involvere sig i den lokale musikfestival for andet år i træk, når man spørger varehusdirektør Benjamin Knudsen.

”Lækkert mørt kød”  

Brugsforeningen, der er ejet af 6500 lokale medlemmer, bidrager ligesom sidste år med en såkaldt festival-menu, som kommende festivalgængere allerede nu kan forudbestille i forretningen, ligesom den sælges i begrænset antal på festivalpladsen. 

”Vi har valgt at lave noget langtidsstegt oksefilet af dansk kødkvæg. På den måde sikrer vi, at vi får noget super lækkert mørt kød”, forklarer varehusdirektøren, der sammen med Kvickly Jyllinges øvrige ansatte også står for at bespise festivalens mange frivillige. En opgave der løses med glæde, lyder det.

”Programmet er rigtig godt i år, og derudover kan vi godt lide tanken om, at det er en gratis festival. Det betyder også, at vi lokalt er nødt til at bakke op, hvis det skal kunne lade sig gøre”, siger Benjamin Knudsen.

Deltag i debatten
Del.